Това съобщи в неделя британската телевизия Sky News, цитирана от БНР.

Според водещия британски ТВ канал, новата рекламна политика на Twitter, която ще бъде въведена след две седмици, се очаква да включва забрана на рекламите на дигиталните валути, както и на свързано с тях съдържание, в т.ч. забрана на рекламирането на т.нар. “първоначално предлагане на криптовалути“ (ICO - initial coin offering) и на глобални инвестиционни портфейли в криптовалути.

Вероятно ще бъде наложена забрана и на рекламата на електронни борси за търговия на дигитални валути.

Решението на “Туитър“ е факт, след като през миналата седмица компанията Alphabet Inc., която е собственик на Google Inc., също обяви, че от месец юни ще наложи забрана на рекламирането на криптовалути и на свързано с тях съдържание в рамките на световната интернет търсачка, следвайки аналогичното решение от януари на друга водеща социална интернет медия като Facebook.